منطق تو...هه
درباره وبلاگ

♥سلام دوستای گلم.این وبلاگ رو زدم تا بتونیم از این راه باهم درد دل کنیم و نا گفتنیارو بگیم.هر مطلبی که خواستین یا اگه حرف دلتون بود برید تو قسمت نظرات و تو نظرات شخصی واسم بنویسین.همتونو دوست دارم♥
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های من و تو و آدرس delnevisan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 14275
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



♥دل نوشته های من و تو♥
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : ♥saba♥       


فلاسفه درباره عشق خیلی حرفها زدند

اما منطق هیچ کدامشان به پای منطق تو نرسید

رفتی و گفتی : همینه که هست ..




نظرات شما عزیزان:

fr
ساعت11:47---23 مرداد 1391
سلام دوستای گلم این وبلاگ متعلق به شماست خوشحال می شم شما هم تجربیات و حرف هایی که تو دلتون مونده و حس می کنید نمی تونید به هیچ کس بگید رو برام بفرستید. به این ترتیب که ابتدا عضو میشید وبعد ارسال مطلب رو انتخاب می کنید.



باتشکر خیلی دوستون دارم.عزیز دلم من این وبو تازه ساختم خوشحال میشم به دوستات هم خبر بدی.

www.funny-guys.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: